Ariana Grande Wiki
Advertisement

Demetria Devonne „Demi” Lovato (ur. 20 sierpnia 1992 w Albuquerque) – amerykańska piosenkarka, autorka tekstów, muzyk, aktorka, reżyserka teledysków, kompozytorka, gitarzystka, pianistka i filantropka. Znana z amerykańskiej edycji programu X Factor gdzie zasiadała w panelu jurorskim podczas drugiego i trzeciego sezonu. Oprócz tego popularność przyniósł jej serial Disney Channel Słoneczna Sonny, gdzie grała główną rolę, a także filmy Camp Rock oraz Program ochrony księżniczek.

Jest przyjaciółką Ariany.

Przyjaźń[]

Grande po raz pierwszy zatweetowała, że Lovato brzmiała "niesamowicie" na jej singlu "Heart Attack". Wkrótce potem starszy brat Grande, Frankie Grande, stworzył mash-up singli Lovato i Grande "Heart Attack" i "The Way". Po usłyszeniu mash-upu, Lovato zatweetowała, że "kochała to" i zasugerowała, że chce współpracować z Grande.

W wywiadzie z Lovato w lipcu 2013 roku, Lovato powiedziała, że współpraca z Grande była w pracach.

W lipcu 2015 roku Grande miała usunięte zęby mądrości, więc Lovato zastąpiła ją jako akt nagłówkowy dla koncertu 2015 MLB All-Star Game. Lovato wykonała swoją piosenkę "Made in the USA" i zapytała tłum: "Kto jest dumny z bycia Amerykaninem?". Niektórzy fani uważali, że Lovato atakuje Grande z powodu jej kontrowersji z pączkiem, w którym powiedziała negatywne rzeczy o Ameryce. Jednak Lovato potwierdziła, że nie mówiła o Grande.

Kiedy album Lovato "Confident" został wydany w październiku 2015 roku, Grande zatweetowała, że wokale Lovato były niesamowite. Grande i Lovato zostały sfotografowane razem na American Music Awards w 2015 roku.

Grande i Lovato wybrali się na pieszą wycieczkę do "morderczej" rezydencji Charlesa Mansona w lutym 2016 roku.

19 lutego 2019 roku, po tym, jak fani zaczęli wierzyć, że Ariana i Demi dryfowały od siebie jako przyjaciele ze względu na bardziej otwartą przyjaźń Ariany z Miley Cyrus, Ariana potwierdziła, że nadal rozmawia z Demi codziennie i że "wiele rzeczy dzieje się offline".

20 sierpnia Ariana pomogła świętować 27. urodziny Demi Lovato, uczestnicząc w imprezie, którą ona i Scooter Braun urządzili wraz z innymi ludźmi w CapitalFM.

Advertisement