Ariana Grande Wiki
Advertisement
Szwindel

Szwindel (ang. Swindle) – amerykańsko-kanadyjska komedia przygodowa z 2013 roku, napisana przez Eric Freisera, Billa Motza i Boba Rotha oraz wyreżyserowana przez Jonathana Judge'a. Wyprodukowany przez Pacific Bay Entertainment i Nickelodeon Productions. Film jest luźno oparty na podstawie książki Gordona Kormana Swindle wydanej w 2008 roku.

Fabuła[]

Film opowiada o perypetiach Griffina Binga (Noah Crawford), który wraz ze swoim najlepszym przyjacielem Benem (Chris O’Neal) przypadkowo znajdują rzadką kartę bejsbolową. Nagle okazuje się, że karta bejsbolowa jest warta majątek. Nie mając pojęcia, jaką cenę może uzyskać karta, Griffin i Ben postanawiają sprzedać ją za bezcen lokalnemu handlarzowi Paulowi Swindellowi (Fred Ewanuick), który zataja prawdziwą wartość nabytku. Gdy prawda wychodzi na jaw, przyjaciele tworzą grupę do zadań specjalnych, która ma za zadanie odzyskać skradziony przedmiot. W skład drużyny wchodzą cheerleaderka Amanda Benson (Ariana Grande), aktorka Savannah Westcott (Jennette McCurdy) oraz mięśniak Darren Vader (Noah Munck).

Obsada[]

  • Jennette McCurdy jako aktorka Savannah Westcott
  • Noah Crawford jako Griffin Bing
  • Chris O’Neal jako Ben Dupree
  • Ciara Bravo jako Melissa Bing
  • Ariana Grande jako cheerleaderka Amanda „Mandy” Benson
  • Noah Munck jako Darren Vader
  • Fred Ewanuick jako Paul Swindell
  • Sandy Robson jako Anton Leferve
  • Gardiner Millar jako Iwan Wołkow / pan Westcott
  • Mitchell Duffield jako Eddie Goldmeyer
  • Chris Shields jako tata Bena
  • Lucia Walters jako mama Bena
  • Claudio Encarnacion Montero jako PJ
  • Tabitha St. Germain jako Ariel
Advertisement